FAQ

Frequently Asked Questions

1. Wat is Linda’s werkwijze?
Antwoord: Door het combineren van enkele handelsmethodieken, die elk een zeer goede risk reward en hitratio vertonen, speculeert Linda zo accuraat mogelijk op draaipunten voor een in- en uitstapmoment op korte- en langetermijn. Linda werkt alleen met technische analyse en heeft een eigen strategie ontwikkeld met technische indicatoren en enkele betrouwbare handelspatronen. Linda analyseert indices, aandelen, grondstoffen en valuta. De handelsacties voor daytrading en swingtrading zijn hierop gebaseerd. Hier is bewust geen enkel nieuws bij betrokken.

2. Wanneer is Trade met Linda opgericht?
Antwoord: Trade met Linda is officieel opgericht op 1 mei 2016.

3. Zijn er bijkomende kosten naast de reguliere abonnementskosten?
Antwoord: Nee. Behalve de abonnementskosten zijn er geen andere bijkomende verborgen kosten.

4. Kan ik mijn abonnementsduur wijzigen? 
Antwoord: Je kiest bij aanvang van jouw bestelling pre-paid de gewenste periode. Het is niet mogelijk om tussentijds jouw abonnementsperiode te wijzigen. Wel kan je jouw huidige abonnementsperiode verlengen.

5. Kan ik met iDeal betalen?
Antwoord: Ja, en voor België hebben wij Bancontant/Mistercash.

6. Kan ik een donatie sturen?
Antwoord: Ja, dit kan naar bovenstaand rekeningnummer of via PayPal:LHQTradeCentre@outlook.com of via Patreon.

7. Kan ik ook achteraf betalen?
Antwoord: Nee, maar je kan wel na het bestellen het openstaande bedrag overmaken naar het volgende rekeningnummer: NL69 KNAB 0255 2447 54 t.n.v. LHQ. Vergeet daarbij niet je ordernummer te vermelden!

8. Waar staat SL, TP en/of BE voor?
Antwoord: In de traderswereld zijn dit de afkortingen van technische vaktermen. SL = Stoploss, koers wanneer je verlies neemt. TP = Take profit, koersdoel wanneer je winst neemt. en BE = Break even, je instapkoers, dus 0 euro verlies.

9. Ik ben niet tevreden met de dienst die ik krijg. Wat moet ik doen?
Antwoord: Trade met Linda raadt je aan om feedback/klachten eerst bij haar kenbaar te maken door te mailen naar info@trademetlinda.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Lees de Algemene Voorwaarden goed voordat je een klacht indient.

10. Binnen hoeveel tijd kan ik een antwoord op mijn feedback/klacht verwachten?
Antwoord: Bij Trade met Linda ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Trade met Linda binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.